Post Top Ad

Projekt Denko - KWIECIEŃ-MAJ-CZERWIEC 2017


Podsumowanie kwartału






Lista kosmetyków , które zużyłam w ciągu ostatnich trzech miesięcy.
Do końca czyli do dna (denka).


Marion 
Krem na niesforne kosmki


Od producenta :  Prosto i gładko

Krem na niesforne kosmki:
-doskonale rozprowadza się na włosach
-ujarzmia niesforne kosmki
-zapobiega puszeniu się
-nadaje jedwabistą gładkość


Moja ocena : 0/10
Z tego całego zestawu to najgorszy kosmetyk : kosmki włosów były "bardziej niesforne" i
puszyły się.Poza tym odżywka wysusza włosy.
Ciężko było ją zużyć widząc jak włosy po każdym użyciu wyglądały coraz gorzej...
Nie kupię.



AVON
Roletka : Little black dress


Moja ocena : 3/10
Roletka gdzieś mi utknęła na kilka lat i zużyłam już ją jako odświeżacz powietrza (smarowanie gazety).A i tak stwierdziłam ,że zapach już nie w moim "stylu" choć kiedyś go bardzo lubiłam.
Nie kupię.



Dove
Natural touch dezodorant w sprayu


Moja ocena : 2/10
Ma delikatny zapach i nic ponadto (48 godzin ochrony ?- mocno naciągane!)
Nie kupię.


BEBEAUTY
Łagodzący żel-krem

Do skóry suchej i wrażliwej


Moja ocena : 6/10
Jak na "Biedronkowy" produkt to dość dobry.Żel o gęstej konsystencji i delikatnym kwiatowym zapachu.Dobrze się rozprowadza na twarzy i dobrze oczyszcza cerę.Ale niestety też wysusza ją!
Raczej nie kupię.


AA Intymna
Płyn do higieny intymnej

Moja ocena : 5/10
Płyn ma nieprzyjemny zapach i ogólnie raczej średni.Mało się pieni.
Nie kupię.



Próbki (zapachy Avon,krem Vichy i krem CC Mincer)

Z zapachów ulubieńcem został Luck ( bardzo słodki i mocny - czyli to co lubię).
Z próbek kremów chętniej bym kupiła Vichy (ale to taka moja wstępna ocena)








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Post Top Ad

My Instagram