Post Top Ad

Projekt denko - start

Projekt denko
Rozpoczynam swój pierwszy projekt: "Projekt denko"
Kiedyś trzeba zacząć!
Z racji ,że dążę do minimalizmu również kosmetycznego podejmuję się wyzwania.

Jeżeli celem Projektu jest zużycie kosmetyku w całości to moje wpisy będę publikowała co kwartał.
Tak, dobrze czytacie.Nie jestem w stanie zużyć kilkunastu kosmetyków w ciągu jednego miesiąca!
( w sumie to zastanawiam się jak to robią inne blogerki, które potrafią zużyć 10-15 kosmetyków w miesiącu?)


Ostatnio nawet zaczęłam kupować kosmetyki o jak najmniejszej pojemności.
Tak ok.30 ml (unikam tym sposobem większych bubli kosmetycznych no i nie  marnuję pieniędzy)











                      Projekt denko - co to jest i jak zacząć?



"Projekt denko" został zainicjowany przez blogerki urodowe i ma na celu zużywanie kosmetyków do końca , niekoniecznie zgodnie ze swoim pierwotnym przeznaczeniem np.krem do rąk zużywamy jako krem do stóp a szampon np. do mycia podłogi...


Od czego zacząć:
  • zbieramy wszystkie kosmetyki w jedno miejsce (bez oszustw-kosmetyki mogą być wszędzie:w kosmetyczce, w torebce, w łazience , czasami  nawet w kuchni)
  • segregujemy kosmetyki wg.daty ważności : oczywiście przeterminowane należy wyrzucić! zjełczały krem nie doda nikomu uroku a i zapach raczej będzie odpychał niż kusił
  • i najważniejsze - nie kupujemy danego kosmetyku jak go mamy w posiadaniu !



Mój "magazyn" jest efektem zamawiania boxów kosmetycznych ( w każdym znalazłam minimum
2-3 żele pod prysznic - w efekcie mam ich ok.15 sztuk)

W tym dziale znajdą się kosmetyki ,których nie polecam tzw. buble kosmetyczne.Najwyższe noty będą w dziale recenzje.Muszę to tylko jakoś uporządkować!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Post Top Ad

My Instagram