Post Top Ad

Trnd - Zalando



Kampania Zalando


Skład zestawu ambasadora:

  • Karta upominkowa o wartości 100 zł do wykorzystania na zakupy w sklepie Zalando
  • 5 kuponów rabatowych dla znajomych - 20 % do wykorzystania na zakupy w Zalando za minimum 200 zł
  • książeczka "Twoje badanie opinii"
  • czarna torba materiałowa na zakupy
  • przewodnik projektu trnd












Zalando gwarantuje :

 

  • przesyłkę i zwrot gratis
  • 100-dniowe prawo zwrotu
  • wygodne metody płatności : za pobraniem , Przelewy 24 , karta płatnicza , PayPal 
  • dostawę zamówienia  od 3 do 5 dni roboczych
  • możliwość realizacji kuponów rabatowych i kart upominkowych
  • bezpieczeństwo zakupów i płatności (szyfrowanie SSL) 



Moja opinia:

  • moja radość na wieść o kuponie na 100 zł szybko zgasła po wejściu na stronę Zalando. Stwierdziłam,że za te 100 zł to chyba kupię sobie tylko kapcie (bo na tyle mi wystarczy).Na razie przeglądam i szukam...



8.06.2017

Nareszcie coś wybrałam i nawet nic nie musiałam dopłacać.Ciekawe czy będą wygodne i ładne?







15.06.2017

No cóż... nie wiem jak delikatnie skomentować jakość tych butów...
Reasumując: nie jestem i nigdy nie będę fanką Zalando (mogłam się domyślić,że jakość będzie odbiegać od "mojej normy" ale to co zobaczyłam w kartonie przeszło moje najśmielsze oczekiwania).











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Post Top Ad

My Instagram