Post Top Ad

Talkmarketing - Rama z masłem

 Kampania z Talkmarketing

 

Zawartość paczki: 

-2 rodzaje ramy (klasyczna z masłem i z solą morską)







Od producenta:







Dlaczego Rama z masłem?


Rama będąc jedną z wiodących marek na rynku margaryn w Polsce, postanowiła pójść za upodobaniami swoich konsumentów i stworzyć produkt, który spełni ich wymagania. Zamiłowanie do prostych składników zaowocowało pysznym połączeniem, które zachowuje smak masła. Nowa Rama z masłem zawiera to, co najlepsze w obu produktach - delikatny i niepowtarzalny smak masła oraz łatwość rozsmarowywania i oleje roślinne dobrej jakości.

Rewolucja nie tylko na kanapce…



Nowa Rama z masłem może być używana nie tylko do smarowania kanapek, ale również podczas krótkiego smażenia lub do domowych wypieków. Dzięki takiemu połączeniu, wszystkie nasze potrawy będą pyszne.










Skład :


  • oleje roślinne (rzepakowy, palmowy)
  • masło (22%)
  • woda, maślanka
  • sól morska (0,4%)
  • emulgator [lecytyny (słonecznikowe)]
  • naturalny aromat (w tym mleko)
  • kwas (kwas cytrynowy)
  • substancja konserwująca (sorbinian potasu)
  • barwnik (karoteny)
  • witaminy A i D
  • Zawartość tłuszczu 70%

Moja opinia:
  • delikatny smak w wariancie z solą bardzo dobra
  • łatwo się rozsmarowuje
  • trochę za małe opakowanie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Post Top Ad

My Instagram